Free Sample Disposable Diapers (Lampin Pakai Buang)

Wednesday, November 11, 2020

 Hi. Kali ni Farah nak share cara untuk dapatkan sample percuma lampin pakai buang ni. Untuk first time mother sebelum beli any diapers, boleh la request free sample dulu. Sebab kadang-kadang ada certain jenis yang baby kita tak sesuai, boleh naik rashes macam tu. Rugi la kan dah beli bundle pack then dapat guna satu dua keping je. So, apa kata mommies request dulu free sample ni and tengok mana yang sesuai dengan baby, then boleh la beli stock banyak-banyak. Hehe.

Dekat bawah ni Farah akan share beberapa jenama lampin pakai buang yang mommies boleh request untuk dapatkan free sample. 

1. Drypers

Drypers ni selain boleh request free sample, mommies boleh lah register for free membership. Nanti bila dah purchase any disposable diapers dia, boleh redeem points and convert pada barang-barang or any rewards yang available dekat website dia. Boleh click sini untuk register membership. Farah suggest mommies untuk redeem skinature punya sebab sangat lah soft dia punya diapers. Untuk newborn ada cutting dekat area tali pusat tu.

Free sample form here

2. Huggies

Huggies ni pun boleh register untuk membership. Untuk free sample mommies boleh pilih nak jenis tape/pant.

Free sample form here.


3. MamyPoko

Yang ni Farah tak pernah beli lagi, baru juga request for free sample. Tapi my best friend dia bagi good review untuk jenama ni. Price dia pun kalau dekat market bukanlah dalam category low price macam tu, may be dalam average price nak ke premium macam. So sesuai la quality and harga.

Free sample form here.

4. Softlove

Untuk Softlove ni, dia tak ada free sample form dekat website, tapi mommies boleh Private Message facebook page diorang untuk dapatkan free sample. Softlove ni antara brand yang suggested juga. Platinum type lebih kurang macam Skinature from Drypers. Best. Sila provide details di bawah untuk dapatkan free sample di fb page softlove.

Name :

Contact No :

Diaper Size :

House Address :


 5. Genki

Genki ni Farah try pakaikan dekat Kasih masa dia dalam hari hingga 2 bulan macam tu. Soft juga cuma cutting dia agak kecil sikit.

Free sample form here.


6. PetPet

Yang ni Kasih pakai dari masa dia lahir sampai lah habis 1 pack. Suggested by friends untuk yang nak beli pampers harga affordable boleh try ni. If baby tak ada rashes bila pakai, boleh la continue je pakai ni. Harga petpet ni cheaper lah compared others. Siapa yang nak try boleh PM fb page PetPet and provide details di bawah:

Name :

Contact :

Address :

Diaper size :


7. Diapex

Start yang ni and ke bawah tak pernah try and belum dengar any reviews from my friend. Jom lah kita sama-sama apply for free sample. Hihi.

 Free sample form here.


8. Merries

Free sample for merries boleh pilih nak jenis tape/pant.

Free sample form here.



Ok. Yang ni dulu setakat ni. Kalau ada lagi will update this post. Next entry, InsyaAllah kita try review pula diapers yang Kasih pernah try.