Pages

Wednesday, March 30, 2011

Iklan :)

www.tips-fb.com

WIN MALAYSIA GP GRANDSTAND TICKETS & PARTY WITH RAIN!





MAD - RM75 FOR DOOR TO DOOR BEAUTY MAKEOVER + 1 MAKEUP SESSION + HAIRDO + EYEBROW TRIMMING + 1 PAIR PROFESSIONAL FALSE EYELASHES FROM ZANA DE TOUCH



MAD - RM38 FOR ESSENTIAL HARMONISING FACIAL TREATMENT WORTH RM128 + RM50 TREATMENT VOUCHER AT ELYSEE BEAUTY




VROOM YOUR WAY FOR A 1-DAY DRIVE SESSION WITH PROTON EXORA!





Kekasih Curang ??

www.tips-fb.com
As Salam readers . yea . stelah lme ta update . HEHE . bz lah . nme pun student kn . ok2 , ari neyh aq nk update psal tnde2 kekasih curang . aq pun ta tawu knpe aq nk update psal neyh . HAHA . ok2 tnpe mmbung masa dan tenaga , jum tgk jum :))

Kita selalunya mengandaikan kekasih yang kita cintai tidak akan berlaku curang. Namun, tahukahanda sudah lumrah alam manusia menyukai dan lebih tertarik kepada sesuatu yang lebih baik dari yang sedia ada?Orang yang paling rapat dengan diri kita pun tidak boleh dipercayai kesetiaannya 100%. Kita mungkin mencintainya sepenuh hati, tetapi adakah si dia juga begitu atau hanya berpura-pura? Oleh itu, adalah disyorkan untuk mengetahui petanda awal mengesan kecurangan pasangan. Pasangan anda berkemungkinan curang apabila situasi ini pernah atau sering berlaku:

 1-Asyik resah melihat jam tangan apabila bersama anda. 
Selalunya anda dan si dia menghabiskan waktu yang lama bersama.Tetapi sejak kebelakangan ini, si dia asyik resah apabila bersama anda dan sesekali menjeling jam tangan seolah-olah ada hal lain yang lebih penting.Si dia juga sering mengejar masa sehingga anda sanggup ditinggalkan berseorangan kerana kononnya ‘ada masalah sikit’. Jika situasi ini sering berlaku, anda patut berhati-hati kemungkinan si dia berjumpa dengan kekasih lain dan anda hanya dijadikan spare part!
penyelesaian : tanye kat dy : " jam awk tu rosak ke asyk dok tgk je ? "


2-Tiba-tiba saja mengadu sakit ketika berdating dengan anda.Sedang asyik berdating dan anda sedang berseronok, tiba-tiba saja si dia mengadu sakit dan ingin pulang awal ke rumah.Ada-ada saja sakitnya..sakit perut, pening, lenguh kaki atau rasa nak demam! Sedangkan sebelum ini anda melihat dia sihat dan tidak menunjukkan tanda- tanda langsung untuk jatuh sakit! Apabila anda menawarkan diri untuk menghantarnya ke klinik atau pulang ke rumah, dia menolak bersungguh- sungguh dan ingin pulang sendirian. Kemungkinan dia tidak sakit tetapi mencari alasan untuk melarikan diri dari anda dan bersama kekasih lain.
penyelesaian : tanye kat dy : " eyh2 , awk skit ye ? meh cni sy jge awk meh " ( HAHA . pdn muke , ta dpt kaw nk kuar ngn pmpuan len )

3-Kerap menolak pelawaan anda untuk keluar bersama.Jika dulu, si dia ceria apabila anda mengajaknya keluar samada menonton wayang , makan-makan atau sekadar bersiar-siar, tetapi kini dia sering menolak dengan seribu alasan.Jika si dia keluar pun setelah puas dipujuk dan dirayu oleh anda dalam keadaan terpaksa. Situasi ini mungkin disebabkan si dia sudah bosan dengan anda dan ingin meninggalkan anda.
penyelesaian : tanye kat dy : " awk igt , sy nk sgt ke kuar ngn awk ?? HUH "

4-Menjadi panas baran dan sering mencari kesilapan anda.Si dia berubah sikap dari seorang penyayang menjadi pemarah. Kesilapan anda yang paling kecil pun seolah-olah besar baginya dan anda sering dimarahi walaupun di depan orang ramai. Walaupun anda cuba sedaya-upaya mengelak melakukan kesilapan, si dia tetap cuba mencari kesilapan anda.Paling teruk sekali, jika si dia sudah tidak segan-silu menengking anda atau memaki hamun anda disebabkan perkara2 yang kecil ataupun kesilapan yang tidak disengajakan. Jika situasi ini berlaku, lebih baik anda meninggalkannya kerana sudah jelas dia sudah tidak lagi menghargai anda sebagai kekasihnya.Mungkin si dia sedang mencari jalan untuk mewujudkan kebencian anda terhadapnya dan berharap anda akan meninggalkannya. Tak guna merayu lagi kerana layanan buruknya hanya menyebabkan anda menderita
penyelesaian : tanye kat dy : " asyk2 , sy je yg slh . awk tu baek sgt ker ?? "

5-Tidak membenarkan anda memegang atau membelek telefon bimbitnya.Sudah tabiat pasangan bercinta, suka membelek-belek telefon bimbit pasangannya. Jika si dia jujur dan ikhlas dengan anda, sudah pasti dia membenarkan anda melihat kandungan memori telefon bimbitnya samada SMS, nama pemanggil, simpanan nombor telefon dan sebagainya. Dia tidak akan berasa takut atau bimbang kerana kejujurannya pada anda.Namun, sekiranya dia berkeras tidak mahu anda membelek telefon bimbitnya, anda patut mencurigainya kerana kemungkinan dia menyimpan nombor telefon atau SMS teman wanita lain. Dia tidak mahu anda melihat kandungan telefon bimbitnya kerana takut rahsia kecurangannya terbongkar.
penyelesaian : tanye kat dy : " HAHA . nmpk sgt . law tade pape bg jelah hp uh . 2pun ssh ?? "

6-Tidak lagi rajin menelefon anda Di awal percintaan, si dia asyik menelefon anda sehingga berkali-kali dalam satu hari. Si dia sentiasa mengambil berat dan menelefon anda walau untuk bertanya sudah makan atau belum. Jika satu hari tidak mendengar suara anda,pasti si dia resah.Tetapi sekarang dia tidak lagi rajin menelefon anda dan ada kalanya tidak menelefon anda langsung.Anda pula yang terpaksa menelefonnya dan kelihatan terdesak! Apabila ditanya ada saja alasannya dan paling popular ialah sibuk. Situasi ini menunjukkan dia tidak lagi berminat dengan anda dan mungkin hanya akan kembali menelefon anda apabila ada kepentingan lain.
penyelesaian : tanye kat dy : " ouh , lpe plak . awk kn dduk kt overseas . mhal kn bil kalu tepon sy ? HAHA "

7-Berubah sikap dengan ketara Jika dulu dia romantik bersama anda, sekarang dia hambar. Jika dulu dia ceria, sekarang dia membosankan.Jika dulu dia sering menghantar kad dan bunga, sekarang dia tidak lagi berbuat begitu. Jika dulu sering berkongsi cerita dan masalah serta bergurau senda, sekarang dia lebih banyak membisu.Malah dia tidak lagi mempamerkan kasih sayangnya pada anda dan hanya melayan anda seolah-olah teman biasa.Dia tidak lagi mengambil berat mengenai anda dan sering termenung jauh. Perubahan sikapnya yang ketara adalah petanda kemungkinan dia sudah ada teman baru dan tidak lagi berminat dengan anda. Anda patut menyuruhnya berterus-terang supaya diri anda tidak akan dipermain-mainkan!
penyelesaian : tanye kat dy : " AWK SBNAR NYE SYG SY LG KE TAK ?? CECITE2 ?? "

8-Asyik lewat ketika temujanji Anda sudah berjanji untuk berjumpanya di suatu tempat tetapi setelah berjam-jam menunggu, barulah nampak bayangannya. Anda merajuk tetapi si dia sudah bersiap sedia dengan pelbagai alasan seperti traffic jam, masalah di tempat kerja atau paling mudah terlupa!Jika sekali dua terlewat mungkin boleh dimaafkan tetapi jika dah selalu terlewat, pasti anda meradang! Anda juga mungkin boleh bertoleransi jika si dia terlewat seminit dua atau setengah jam, tapi jika asyik berjam-jam menunggu atau tak muncul langsung, pasti ada sebab yang lebih logik dari traffic jam! Anda perlu menyiasat kerana kemungkinan si dia telah membuat lebih dari satu temujanji dalam satu hari. Dan temujanji itu tak mustahil dengan wanita lain!
penyelesaian : tanye kat dy : " awk dtg cni jln kaki ker ?? "

9-Menerima panggilan telefon secara rahsia Sedang makan-makan bersama kekasih anda, dia menerima panggilan telefon atau SMS. Jika biasanya dia tidak kisah berbual di telefon atau membuka SMS di hadapan anda, kini dia menyorok-nyorok ketika menjawab panggilan.Jika sedang duduk, dia akan bangun dan melarikan diri ke tandas atau ke tempat tersorok dan berbual-bual di telefon dengan nada perlahan atau berbisik. Jika menerima SMS, dia akan membacanya dan memadamkan secepat yang mungkin kerana bimbang dibaca oleh anda. Bunyi telefon membuatnya gelisah ketika bersama anda. Kelakuan sebegini menunjukkan dia sedang menyembunyikan sesuatu dari anda dan tidak hairan jika dia berlaku curang terhadap anda!
penyelesaian : tanye kat dy : " sy terlupe plak yg bf/gf sy neyh FBI undercover "

10-Mematikan telefon bimbit ketika bersama anda Anda pasti hairan sekiranya si dia asyik mematikan telefon bimbitnya ketika bersama anda sedangkan dahulu dia tidak begitu. Apabila anda bertanya, dia akan menjawab kononnya tidak mahu mengganggu masanya bersama anda. Alasan sebegini mungkin diterima sekiranya anda bersamanya ketika di panggung wayang atau menikmati hari istimewa seperti Valentine, tetapi jika setiap kali keluar dia mematikan telefon bimbit, sudah tentu dia takut ada orang tertentu membuat panggilan ketika bersama anda!Ini mungkin salah satu petanda si dia berlaku curang atau menyimpan banyak pasangan!
penyelesaian : tanye kat dy : " kesian awk .. beli hp mhal2 tp ta byk function . function hp awk uh just bule mati kn je ke ? "

11-Telefon bimbitnya asyik engaged,tidak berjawab atau terus mati Ketika anda cuba menghubunginya,handsetnya sering mati..Jika tidak mati,taliannya asyik busy,tidak berjawab atau engaged hingga kadangkala berjam-jam. Anda pasti jemu jika setiap kali cuba menelefonnya, telefon bimbitnya seolah tidak berfungsi. Jika anda dail telefon rumahnya, pasti jawapannya dia sudah keluar atau tidak diangkat langsung.Tak guna ada telefon bimbit jika tidak boleh dihubungi. Oleh itu, anda perlu melakukan sesuatu supaya situasi sebegini tidak berlaku kerana ia adalah salah satu petanda si dia berkelakuan curang.Si dia mungkin sengaja mematikan telefon bimbitnya ketika bersama kekasih lain!
penyelesaian : tanye kat dy : " awk dduk dlm gua ea ?? "

12-Kerap memberi alasan sibuk dan penat Anda mungkin sudah merancang sesuatu bersamanya di hujung minggu tetapi si dia memberikan alasan sibuk dan tidak dapat bersama anda.Si dia juga sanggup membatalkan temujanji atas alasan terlalu penat.Anda sering dibiarkan terkial-kial tanpa aktiviti menarik di hujung minggu.Anda cuba memahami tetapi jika si dia asyik sibuk dan penat, tentu hilang kesabarannya.Sekiranya kerjaya si dia sememangnya menuntut pengorbanan waktu,mungkin anda dapat memahami.Tetapi jika anda tahu bahawa si dia sebenarnya mempunyai banyak waktu sudah pasti anda berhak berasa curiga.Anda perlu menyiasat samada si dia benar-benar sibuk. Mungkin si dia hanya berpura-pura sibuk kerana ada urusan lain yang penting dari anda! Lebih baik anda mengangkat kaki daripada terus dibohongi kerana kecurangannya!
penyelesaian : tanye kat dy : " awk ni PM ke ?? sbuk memanjang "

13-Sering tersasul menyebut nama wanita lain Pelik apabila sedang anda berbual-bual dengannya di telefon, dia memanggil anda dengan nama wanita lain. Apabila tersedar, dia cepat2 mengubah topik perbualan. Jika sedang berdating, dia tersasul memanggil anda dengan nama yang lain.Jika anda bertanya, dia akan mendakwa tersilap sebut kerana nama itu adalah nama adiknya, emak saudaranya, pembantunya dan apa saja yang dapat menyelamatkan keadaannya. Apabila anda mendail telefon bimbitnya dari telefon awam, dia teragak-agak seolah-olah tidak pasti siapa yang memanggilnya. Begitu juga sekiranya anda menelefon rumahnya (nombor telefon anda tidak tertera), dia seboleh-bolehnya cuba bertanya anda di mana, buat apa dan apa saja klu seperti cuba memastikan siapa pemanggil kerana takut tersilap sebut.Sekiranya anda berhadapan dengan situasi ini, berhati-hatilah kerana kemungkinan besar si dia mempunyai banyak teman wanita dan seorang playboy! Ini adalah kerana dia sering terkeliru sehingga tidak dapat membezakan suara anda dengan suara teman-teman wanitanya yg lain.
penyelesaian : tanye kat dy : " awk igt sy ta hafal ke nama fmily awk ?? nama 7 keturunan fmily awk sy hafal taw "

14-Sepi tanpa berita bila berjauhan Si dia mungkin terpaksa berjauhan dengan anda kerana sambung belajar, berkursus, menghadiri seminar atau outstation yang lama di tempat yang lain.Anda mempercayai kesetiaannya tetapi adakalanya berjauhan menyebabkan kekasih berlaku curang. Ini adalah kerana anda tidak dapat melihat gerak-gerinya atau juga si dia bosan tidak berteman. Jika pada awalnya si dia rajin menulis surat, menghantar email atau SMS dan sekurang-kurangnya menelefon anda sekali sehari, kini dia lebih banyak sepi tanpa berita.Si dia menyepikan diri dari anda dan tidak lagi menghubungi anda. Jika anda berjaya menghubunginya,sikapnya hambar dan tidak lagi seperti dahulu.Petanda ini jelas menunjukkan ada sesuatu berlaku ketika anda berjauhan dengannya.Kemungkinan si dia sudah mendapat pengganti anda ketika berada di tempat baru.
penyelesaian : tanye kat dy : " kesian awk .. asyk tade kdit je ek ?? "

15-Ada kesan gincu atau bau minyak wangi pada pakaiannya Anda tentu bengang apabila mendapati ada kesan gincu pada bajunya atau bau pewangi wanita lain pada tubuhnya.Mungkin si dia tidak sedar kesan-kesan ini tetapi relakah anda hanya berdiam diri apabila berhadapan dnegan situasi ini? Si dia mungkin berbohong dengan pelbagai alasan untuk menyelamatkan diri tetapi anda disyorkan supaya menyiasat tingkahlakunya agar tidak diperdayakan.
penyelesaian : tanye kat dy : " lawa corak kat bju awk uh . mne dpt ???? "

16-Marah apabila anda bertanya aktivitinya Sebagai seorang kekasih, sudah pasti anda ingin mengetahui aktiviti teman anda sedikit sebanyak. Contohnya sekiranya dia ada mesyuarat, kerja lebih masa atau ingin bermain tenis dengan rakan-rakannya di sebelah petang.Pertanyaan ini bukanlah bererti anda seorang penyibuk dan ingin tahu segala urusannya atau mahu mengongkong pergerakan pasangan,tetapi sekadar mengambil tahu dan mengambil berat.Jika kekasih anda seorang jujur, pertanyaan mudah ini akan dijawab tanpa rahsia.Tetapi sekiranya pertanyaan ini menimbulkan kemarahannya tanpa sebab, anda pula mempunyai sebab untuk meragui keikhlasannya terhadap anda. Mungkin dia membenci soalan ini kerana tidak mahu anda mengetahui aktivitinya bersama kekasih lain!
penyelesaian : tanye kat dy : " lah , dlu knpe awk ambk sy jd GF/BF a.k.a PA awk ?? "

ok2 , yg bhagian penyelesaian uh , korg jgn lah ikot . mmg ta selesai lah kalu korg ikot . tu hanye lah merapu meraban dr aq . HEHE . harap maklum :))

Sunday, March 27, 2011

Shisha MERBAHAYA ??

www.tips-fb.com
As Salam readers . maaf la bb ta update beberape hari neyh . sibuk menyiapkn asgmnt BEL , FAR n ECO . adeyh . neyh pn baru je siap buat BEL . HUHU . kali neyh aku nk update psal kesan shisha . ramai yg agb shisha ta merbahaya seperti rokok . tp shisha juga mendatangkan bahaya kepada kesihatan diri kita . so , sape yg salu hisap shisha tu , take an action ok :) actually update kali neyh aq nk credit pada adek aku Syera bb dy yg mule buat entry ni . aq just post utk remind pada korang sume ye . so , here we are :


menghisap shisha atau hookah ni memberi risiko yang sama seperti menghisap rokok atau penggunaan produk tembakau yang lain .asap tembakau yang keluar dari balang air "hookah" sebenarnya mengandungi toksin yang boleh menyebabkan penyakit paru-paru, penyakit jantung dan penyakit merbahaya yang lain.
Bernama melaporkan Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) dalam satu kenyataan baru-baru ini menegaskan "hookah" adalah tidak selamat untuk digunakan dan boleh mengakibatkan risiko kesihatan yang khusus. bahan panas yang digunakan untuk membakar tembakau terdiri daripada bara kayu atau arang yang dilihat boleh meningkatkan risiko kesihatan kerana proses pembakaran menghasilkan bahan toksik tersendiri termasuk paras karbon monoksida yang tinggi, logam dan kimia yang boleh menyebabkan kanser. 

perbuatan berkongsi paip penyedut juga boleh membawa risiko jangkitan penyakit berjangkit termasuk "tuberculosis" dan hepatitislau nak tahu apa hukum nya pula klik sini okk ? 



so , hope aku dapat la share sdikit information neyh kt korg . ok lah , jmpe lg nnti ye . As Salam :))

Saturday, March 26, 2011

Iklan :)

www.tips-fb.com







Sunday, March 20, 2011

Bercuti :)

www.tips-fb.com
As Salam readers . dah lme aq ta post iklan kn ? korg ley view iklan yg aq post kt entry sblm ney ye ? HEE . ok , hari jumaat . after class , aq tlah dbawa lari dr KL oleh family aq . HAHA . ktowg g bcuti kt Bukit Tinggi . very nice place . tmpat tuh agk romantik la gak kn ( tu yg aq suke . HAHA ) . aq sempat berangan nak kwen kt sne . pasang lagu fairytales by taylor swift . mmg best gyle lah kan . HAHA . ok2, sory ta dpt nk upload gmbar byk2 . tp 3 keping photos neyh pun jd la kn :))

mama & abah 

mlantak je bdak neyh . HAHA -_-"

Syera & najiha 

Iklan :)

www.tips-fb.com

Am I hearing this wrongly? Freebies out for grabs with each reload? Crazyyy! Thank you, #DiGiSuperReload








Thursday, March 17, 2011

Saat Aku Kehilanganmu-Francesca Peters :)

www.tips-fb.com
Saat aku kehilanganmu
Hati dibaluti rasa pilu
Kedukaanku pasti berlarutan
Kerna di kecewakan 


Bagaikan aur dengan tebing
Kita mengatur langkah seiring
Menghadapi kepahitan hidup berdua
Pernah menangis bersama 


Panas dan hujan, ribut dan taufan
Telah menguji kesetiaan
Bersama keyakinan kita jadikan
Mimpi satu kenyataan 


Tiada pernah kumenyangka
Kejayaan mengaburi mata
Sehinggakan kau merasa tak lagi perlu
Ku berada di sisimu

Hajat-Haidar :)

www.tips-fb.com

Bisakah kau tempuh ranjau ini
yang pastinya jurang menghalang
sanggupkah engkau
susah payah bersamaku
janganlah pula nanti
kau menyesali... setelah melalui...


Ku sekadar mawar di dalaman
tak bererti budi yang dipandang
rupa adalah... diangankan setiap insan
betapa jauh jarak
kita berdua...
janggal digandingkan


Pernahkah kau terfikir
satu masa nanti sayangku
apakan terjadi
pasti gelora yang akan melanda
kita berdua akan karam...

Oh kasih...
sungguh ku mengerti
tulus benar oh kasihmu
tak ku sangsikan
seputih hatiku
itulah kasihmu
dari dulu dan kini


Oh sayangku
lupakanlah semua
hajat untuk memiliki
diriku ini
tak sanggup rasanya dirimu dicerca
maka retak kasih saudara


Kita saling kasihi
jadikanlah itu memori
sayangku moga engkau tahu
tidak semua cinta bersatu

Kau Tetap Dalam Anganku-Azie

www.tips-fb.com
Sekilas ku teringat
Detik-detik yang lepas
Indahnya perkasihan
Semacam ku rasakan
Tak sanggup rasanya
Sesaat ditinggalkan


Dan seboleh-bolehnya
Ku ingin mengikutmu
Walau ke lurah dalam
Aku sanggup terluka
Demi kerana sayang
Apa jua kurela
Jiwa dan raga


Engkau saja yang sentiasa
Bermain di fikiran
Tiap masa dan ketika
Tak terlintas di hati ini
Untuk curang kepadamu
Oh kekasih


Aku berharap pendirian engkau juga
Sama-sama pertahankan kebahagiaan
Walau diacu belati tajam mengugutku
Cinta aku kasih aku tetap untukmu
Sampai ke mati
Hanya itu mampu ku beri


Tersentak lamunan
Bila diri ini disentuh
Oleh seseorang
Ku cuba damaikan
Hati yang kian berkocak
Agar perasaan sedihku ini
Tidak nampak


Di pusara ini
Ku sedia berdiri
Bersama doa-doa
Tak putus kuhulurkan
Itulah tanda kasih... kasih
Kasih yang sebenar


Wajah dan senyumanmu
Sentiasa kuangankan
Aduhai sayang oh... 

ape kejadah nye :)

www.tips-fb.com
As Salam readers . lame tak aq tak update blog ? HAHA . biase lah . dh ptus cnte dgn maxis broadband neyh . lambat mngalah kan gary . HUH . ok , ari neyh aq dpt tag dr piko . jom kite view soalan2 nye . apalah yg bakal aq merapu jp lg kn :))

1) Adakah anda rasa hot ?
hot pun tdak , cold pn tidak . i katy perry lah . HAHA

2) Upload wallpaper laptop

3) Cerita pasal wallpaper berkenaan ?
aq tringin nk blik cm uh . HEE . abi , t kwen , umi nk blik clour pink eyh ( HAHA . ok , gatal )

4) Bila kali terakhir makan ayam ?
ntah . rase nye cm dh lame tak mkn . aq diet lah . cietttt . HAHA

5) Lagu terakhir anda dengar ?
Kangen Band-Sayang

6) Apa yang anda sedang lakukan semasa menyelesaikan tag ini ?
dgr lagu dr laptop kwn aq yg at sbelah neyh (lagu yg kt ats tu , aq dgr dr laptop dy lah)

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil apa ?
kak long , umie , comel , cntik , cute ( ok , aq tipu . 2 yg kt dpn je btl . HAHA )

8) Tag 8 orang

9) Siapakah no 1 yang anda tag ?
kwn baek sye . cik leyka :)) knpe ??? nk ngowrat kah ??

10) Katakan sesuatu kepada no 5 yang anda tag
blog awak chumeyl . jelez *-*

11) Siapa orang ketiga yang anda tag ?
my housemate , classmate kpd pkwe aq , checkmate . HAHA

12) Bagaimana dengan no 4 ?
jgn nk lidi sgt lah . mkn byk2 bg gemok ckeyt :DD

13) Pesanan buat no 6
cik yaya , kite ttp setia dgn blog ber colour pink ! :))

14) Kata kata cinta buat no 2
imy my qilot (err , cnte lah tu kan ??)

15) Ada persamaan tak no 7 dengan 8 ?
name dyorg due2 ad farah . tp sorg my classmate . sorg my adek .  ( name aq pn ad farah . nk jgak . HAHA)

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no 1
putih
kurus
tinggi
cantik
pndai bgaye 
awwww~ jgn nk kembang sgt lah leyka . HAHA

17) Persamaan antara lembu dan kambing ?
masak ap pn sodap eh . (mood lapar. perut dh blagu dangdut)

18) Perasaan ketika jawab tag ini ?
seronok . dh lame tak maen tag . HAHA

19) Adakah anda tahu Rizman itu sengal ?
err . sape tu ?? hensem tak ?? HAHA

20) Gay or Less ?
aq pilih ayam gorang black pepper . HAHAHA . hambek kaw .

siap pun . suke aq . HAHAHA

Sunday, March 13, 2011

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA :)

www.tips-fb.com
As Salam readers . hari ni baru dapat update blog . bz prepared utk test 1 macroeconomics . hadey . hee . tadi after ambk test eco aq n kwn aq , zaza kuar lah g JJ . then zaza dpat satu call dri kwan lme ktowg , nk jumpa kt TS . so we decide lah g TS . jumpe nye kejap je , lepas tu ktowg g tgk HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA . mmg SUPERB lah ! jalan cerita dy menarik . tak membosankan . 1 cerita from our country yg bg aq pling gempak . this is the beginning . hope lagi banyak Malaysia produce cerita yg mcm ni . meh kite tgk gmbar2 from this movie . layan ...

dah kluar ye anak2 . jgn lupe g tgk :)
shhh . dyorg tgh lwan2 uh :)P
Gavin stenhouse , kenape awak hensem sgt hah ? (ouh ye , gavin stenhouse uh yg knan skali . HAHA . just kidding . yg tgh2 tu lah )

Laksamana yg cina neyh pn suke . bb dy baek :))
Jehan Miskin pn ade ♥♥♥
AHAHA . comel je dyowg2 neyh :))
HEHE . yg botak neyh mnakutkan lah .
Ok lah , smpai cni dlu ye . ape2 pn , cite ni ttp mnarik bg aq . pd spe yg blum tgk , aq suggest korg g la tgk . mmg best taw :)

As Salam :)

Thursday, March 10, 2011

Twitter :)

www.tips-fb.com
As Salam readers . orang da banyak update , aku pulak , baru terhegeh2 nak update kn . HEE . okeh2 , sbnar nye aku dok jeles ngan dak kelas aku , kaio bb dy ney rajin bebeno update blog . tension gua ! jeles tau tak ! aku pun nak update gak . HAHA .

okeh2 , kali neyh aku nak share kat korang psal twitter aku . aku buat twitter ni dah lame sebenar nye . tapi follower n orang yang aku follow sangat-sangat lah ciput je . nah , hambek tgk twitter aku :


ok , jgn nak gelak sangat lah tgk twitter aku tuh -.-" HAHA . twitt aku pun kebanyakkan nye aku publish psal churp-churp tu . aku sebenar nye ta twu nk twitt ape . yelah , follower pun ciput je . aku nak twitt ape je kan .
following & followers ;)P
so , sape2 yang nak twitt2 aku bule lah search faraheartbeat or click twos link neyh ye anak2 :) http://twitter.com/#!/faraheartbeat 

ok lah , sampai d sini dulu . nanti kite sambung lagi . hee . ouh ,ye . btw , do visit my friend blog ; kaio :))

As Salam :))



Sunday, March 6, 2011

Sayang Awak ! :)

www.tips-fb.com
Post Pendek .


awak , saya sayang awak ! 
p/s : baru buat fan page at fb untuk blog neyh . HEHE . jgn lupe like kalau suka :) just click link ni http://www.facebook.com/pages/faraheartbeatblogspotcom/199010693461195?sk=wall or search je dekat fb : faraheartbeat.blogspot.com

Saturday, March 5, 2011

Sengal Zone :)

www.tips-fb.com
As Salam readers . akhirnya , semalam sampai gak aku kt uma . stelah sebulan dok at kl nuh . lama kot . huhu . ex classmate aku sume plik ble tgk aku tak balik sbulan . sbb sem lpas , tiap2 mggu aku blik . HEE :) ok2 , kembali pada tajuk di atas . tadi aku blogwalking kat blog Sengal Zone ni . tak sangka rupa-rupanya aku terpilih jadi Top 10 Blogger ! untuk blog Sengal Zone ni . terharu makk~ HEHE . apa2 pn , terima kasih to En. Sengalman yang memilih saya :) ouh , ye . korang pun , feel free to visit his blog ye ? kebanyakkan entry yang En. Sengalman ni post memang menarik . tak rugi baca :)

Sengal Zone

Terima kasih lagi sekali to En. Sengalman yang sudi pilih aku ni untuk jadi Top 10 Blogger ! untuk blog beliau . *kembang* HAHAHAHA .

pssst : tengah cuba tulis gune words yang penuh :D

MAROON 5 GRABS HTC! :)

www.tips-fb.com

Hii #Maroon5 *gushes* Can't wait for their concert! Grab a #MaxisHTC and get the concert ticket for 30% off. Check out the list of phones!

WHAT IS FLAWLESS TO YOU? LEARN FROM NEW YORK SKIN SOLUTIONS TODAY :)

www.tips-fb.com


I can't believe that the person in the mirror is me. Gone are all my acnes & scars. Thank you, #NewYorkSkinSolutions. I know what flawless is now. Click for more info.

FIND YOUR WAY TO HAVE SMOOTH AND HEALTHY HAIR WITH YUN NAM :)

www.tips-fb.com


I can't believe it. It's that easy! With just one SMS, you could be the lucky 100 to walk away with FREE scalp and hair treatment with #YunNam. Don't wait. Click and SMS now!

LOSE WEIGHT WITH LONDON TODAY! :)

www.tips-fb.com


Thank you, #LondonWeightManagement, for the confidence that I have been searching. Get your free slimming therapy today! Be the lucky 100. Click for more info.
Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.