Pages

Friday, June 29, 2012

Zaman Sekolah 3 tahun yang lepas

www.tips-fb.com
As Salam & Hye

hari tu punya lah semangat kan bila dah dapat balik blog. rasa macam hari-2 nak update. tapi dah lame-2 tu malas pulak. hehe. hari tu, dok kemas-2 buku yang ada kat rak buku lama, terjumpalah beberapa keping buku latihan & notes masa zaman sekolah. rindu woo. jadi, aku pun snap lah beberapa keping gambar untuk di jadikan kenangan :DD

moh lah kite tengok gambar-2 nye.

ini latihan fizik aku 
tgk, byk betul salahnya. muahaha

ini, kawan baik kita yang bagi. dy duduk sebelah meja kita mase zman skula dulu. kita rindu awak, ted :(

ini latihan chemistry 

kalau ditanya balik, aku rase aku da lupe. wuwuwu :'(
sangat rindu nak lukis macam tu :)
ini pun ! tapi kalau tanya balik ape benda yang dalam gambar tu, aku dah lupa. yang aku ingat  yang mcm gelas besar tu ialah beaker :DD
yg ni aku ingat lagi, memang sangat sukar utk jawab soalan chemistry paper 3 kalau tak silap
ini soalan pengajian keusahawanan. benda sama macam kitorang buat  business plan hari tu.
tadi da rotate, tapi tak tau knpe camni lagi . yup, inilah sekolah aku dulu. 
ni soalan Pendidikan Islam :))
ini soalan BM kertas 2
tgk lah, ayat BM aku, entah ape lah yang aku tulis tu.
ini antara yang paling aku rindu. blajar pasal poem kat kelas BI. sekarang ni da tade sape nak ajar aku pasal poem. rindu kat teacher :(
ini pun. lupe ape tajuk poem ni.
ni nota BM aku. aku memang suka lukis-2 & warna-warni. kalau tak, memang aku mlas bace balik. hehe :DD
warna pink wajib ada. sebab aku suka warna tu :)
ini additional mathematics. subject sy paling lemah sekali :'(
ini antara subject yg paling aku suka. guru kelas aku yang ajar :)

tade pink memang tak sah .

woo , macam rajin je kan? padahal.. haha . math kertas 1

ini chemistry lagi. aku rase aku tade chemistry lah ngn subject chemistry ni -.-"
ini subject prinsip perakaunan. ya, saya budak account! igt lagi ble cikgu aku suruh bulat setiap tarikh yg ade kat invoice tu. Terima Kasih cikgu :))
ini soalan objektif utk PA ni.
journal :)
paling rindu kat buku tunai. sbb dy paling senang. hehe
budak sekolah mana lah ni -.-" tudung pun senget benget.

haa, habis pun akhirnya . memang rindu kat zaman sekolah, bila kena beratur ramai dari classroom untuk pergi ke makmal, pergi lab computer, belajar & ambil test UBS, pergi bilik lkj untuk belajar math. sbb cikgu math aku ialah cikgu LKJ jugak. dapat lah merasa masuk tempat dyorg walaupun kami budak akaun. paling rindu, curi-2 g kantin mase cikgu takde, sbb kelas kitorang dekat sebelah kantin je. line clear, pengetua tade mesti lesap pi makan. haha. time rehat pulak kne kemas kelas, duty aku selalunye susun meja, tapi aku lagi suka sapu sampah. haha

ok, lah. sampai sini dulu ye. As Salam :))

1 comments:

Rizal Sadiman said...

Jom sama2 kita berkempen?
http://igossiprizal.blogspot.com/2012/06/jom-berkempen-hentikan-penderaan.html

Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.