Pages

Friday, May 11, 2012

Air ape ni ?

www.tips-fb.com
As Salam n hye ..

sekian lama aku cuba tahan air mata, hari ni menitis jugak dia ..

lame aku simpan , tahan dalam diri ..

tired of faking smile ..

tired to pretend like it's not hurthing me at all ..

senyum aku , semua nya utk menutup luka ni ..

ketawa aku cuba menggembirakan diri & org lain ..

tapi takkan mungkin aku dapat tipu diri aku sendiri ..

aku je yg tau ape perasaan aku ..

ok lah .. sampai sini dulu ..

As Salam ..

SIX letters, TWO words, EASY to say, HARD to explain, HARDER to do : MOVE ON .

2 comments:

farahmohdsaleh said...

kdg kdg , menangis itu lebih baik :')

faraheartbeat said...

farahmohdsaleh : yup . penat smpan lame-2 :')

Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.