Pages

Sunday, April 29, 2012

As Salam

www.tips-fb.com
As Salam n hye . ape khabar ? sehat ? aku un tak tahu nak tulis ape . not feeling well . but i guess im okay :) sebenarnye kan, boleh tak aku nak cakap cm ni :

Sabit lah dia dengan kesalahan,
Meragut hatiku dengan niat permain perasaan ...

*lagu yg pernah dinyanyi bersame .

haa , kan best law boleh buat report kat polis .. "Encik polis , encik polis , sila tangkap orang ni . dy da main-2 kan perasaan saye encik polis" . HAHA . kalau boleh macam tu kan , berape ramai orang dalam dunia ni yang kena tangkap sebab permainkan perasaan orang lain :DD

sudah lah .. aku nak lupe kan semuanya .. ape yg aku sdiyh , aku buat baik pada org yg da buat hati aku sakit .. maybe sbb aku ni terlalu percaye kan orang lain kot .. tak sangke , ble buat baik , ni yg dibalasnye .. tak pelah . lepas ni kena hati-2 . nak buat baik un berpada-pada .. yelah , zaman sekarang kan .. kawan pun boleh jadi musuh dalam diam .. haish . sabo jela~

tadi g klinik . doc , cakap my blood pressure very low . HUHU . disebabkan hal macam ni keadaan aku kurang stabil . huhu . n the most paling aku tak suke , sudah lah kene pakse g klinik . kena pakse makan ubat pil . adoyyy . bagi lah ubat air , 10 botol un mampu sy telan, doc -.-''

doc ni tak kesian kat aku betul .. da la bagi ubat pil , 2 utk sakit kepala dgn migrain je . ni hati aku dok berdarah-2 doc tak nak letak ubat un . ye lah , doc mane nampak kan :DD

ouh ye . nak jgak cakap terime kasih dekat Anna & Mus , yang dah swo aku makan ubat . nanti aku makan ye kalian :))

ok lah . sampai sini dulu . As Salam . and , ouh ye . doakan aku cepat lupe hal yg aku dah tak nak ingat ea . kot2 la 40 org bace post ni , 40 org tu doakan kan aku , insyaALLAH termakbul doa nye :))

0 comments:

Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.