Pages

Friday, November 11, 2011

11.11.11

www.tips-fb.com
As Salam n hye ..
aq rase dah ramai dah yang buat entry pasal tarikh yang cantik ni .
aku sebenarnye tak tahu nak cite pasal ape .

i love november ..
ye lah , dah aku lahir dlm bulan november kan .
aku tak harap ape-ape sangat ..
aku cume nak happy .. 
dengan family aku ..
dengan orang yang aku sayang ..
dengan kawan-kawan aku ..

mana ada manusia yang nak bersedih kan ..
kalau boleh kita semua mesti nak happy selalu ..
tapi , mana lah bule nak happy selalu ..
kdg2 ape yg kita nak , kita dapat ..
kadang2 tidak ..

aku cuma harap , Allah kuatkan semangat aku ..
aku tak nak nangis -.-''
aku nak jadi kuat macam power rangers -.-'''''''

aku nak berubah .. cme aku harap , aku tak berubah jadi orang lain ..
aku cume nak betulkan ape yang tak betul ..
hurm ..
tabahkan lah hati ku, Ya Allah ..
Kau bimbing lah aku ..
dekat kan lah aku dengan Mu , Ya Allah ..
dekat kan lah aku selalu dengan Mu .. 

Amin ...




aku harap , tarikh 11.11.11 ni bermakna dlm hidup aku ..
i hope , for something miracle ..
:))
Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.