Pages

Saturday, July 23, 2011

kelaparan

www.tips-fb.com
semalam pkul 3 pagi , perot terasa lapar gyle .

saya berjalan2 anak ke dapur sambil mengusap-ngusap perot yg lapar .

ternampak satu bakul makanan .

saya pun segera menyelongkar .

( ok , mama . ni bkan pncurik , tp anak mu yg sdg kebuluran . walhal da mkn pkul 8 td . ouh , mungkin makanan tu dh terlebih hadam )

hanya biskut gule , keropok mamee dan juge beberapa bungkus maggie je yg ade .

segera mencapai biskut gula .

bawak ke depan tv . mkan smbil menonton Ben10 .

sudah habis , masih lapar lagi .

segera ke dapur , lantas mencapai sebungkus pek mamee . ha ?? tak tawu ap tu mamee ?? alaa , yg iklan dy mamee MONSTER~~~ . tak tahu jgak? ok -__-'''


hah . puas hati ??

setelah makan se-pek mamee , kembali ke dapur untuk meneguk segelas air sejuk .

ahh~ lega nye .

masih lapar , menyelongkar peti ais pulak , mencari coklat yg mengenyangkan perot .

ahh ! hampanye . tak ade pun =[

tdo dalam keadaan hampa , smbil bernyanyi :

" pernahkah kau merasa hati mu hampa ,
pernah kah kau merasa hati mu kosong~~ ♪ ♫ ♩ ♬ "

.....____________________ , ,__
....../ `---___________----_____] - - - - - - - - ░ ▒▓▓█D
...../_==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//
.//___//

2 comments:

Aiskrim Goreng said...

hehehe, mamee monster jer?.. biasa la nak stay up kan, kene ada snack nak mucnhing .. =)

faraheartbeat said...

hehe , yup . taw takpe . tak de snack tak best la :))

Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.