Pages

Wednesday, May 11, 2011

Dua Dunia

www.tips-fb.com
dua dunia ..

dunia kita mungkin berbeza..
dunia engkau sungguh ceria..
dunia engkau penuh dengan gelak ketawa..
dunia engkau sentiasa dikelilingi oleh kawan-kawan mu..

tapi aku.. hanyalah insan biasa..
dunia aku sunyi tanpa kehadiran mu..
bermandikan cahaya bila bersama..
saat romantis takkan mungkin pudar..

yaa..aku cemburu bila kau bermesra dengan yang lain..
siapakah aku yang sebenarnya..
kata engkau itu hanyalah kawan..
tapi bagi aku,berlainan bila dipandang..

aku keliru untuk berubah mengikut seperti yang engkau mahu..
tapi apa yang aku dapat sebagai ganjaran..
tidak ku pinta ganjaran berupa harta..
tapi cukuplah setiamu itu..

sayang..
bukalah matamu..
pandanglah pengorbanan ku..
lihatlah tulusnya cinta ku..
mencintaimu sepenuh hatiku ..

nukilan,
faraheartbeat



HEHE . maaf lah pagi2 buta ni i post entah ape2 . tetibe hobi lama datang balik . almost 2 years tinggalkan hobi ni . HEHE .

ouh , btw . dua dunia ni tak ade kne mngena dengan yang hidup ataupun yg telah meninggal dunia .

2 comments:

Ain Zulaikha said...

nice la farah :)

faraheartbeat said...

Ain Zulaikha : thanks dear :)

Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.