Pages

Saturday, March 5, 2011

Sengal Zone :)

www.tips-fb.com
As Salam readers . akhirnya , semalam sampai gak aku kt uma . stelah sebulan dok at kl nuh . lama kot . huhu . ex classmate aku sume plik ble tgk aku tak balik sbulan . sbb sem lpas , tiap2 mggu aku blik . HEE :) ok2 , kembali pada tajuk di atas . tadi aku blogwalking kat blog Sengal Zone ni . tak sangka rupa-rupanya aku terpilih jadi Top 10 Blogger ! untuk blog Sengal Zone ni . terharu makk~ HEHE . apa2 pn , terima kasih to En. Sengalman yang memilih saya :) ouh , ye . korang pun , feel free to visit his blog ye ? kebanyakkan entry yang En. Sengalman ni post memang menarik . tak rugi baca :)

Sengal Zone

Terima kasih lagi sekali to En. Sengalman yang sudi pilih aku ni untuk jadi Top 10 Blogger ! untuk blog beliau . *kembang* HAHAHAHA .

pssst : tengah cuba tulis gune words yang penuh :D

5 comments:

Haffiz MohdNoor said...

sengal zone memang best lah!!

nub said...

memang sengal. haha

faraheartbeat said...

yup2 . yg sengal2 je ley join .
HAHA :DD

Deeyaudeen Sabri said...

haha.. surpiseeee !!
alahai.. sengal tu semua org ada.. so.. hepi hepi tau !

p/s : sori bru perasan entri ni.. hehe.. tenkiuuuu !! terharu pakcik !!

faraheartbeat said...

sengalman : awww~ awww~ awww~ . HAHAHA . btw , thanks taw plih fara :))

Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.