Pages

Sunday, February 13, 2011

x10der :)

www.tips-fb.com
As Salam readers . ari neyhfara nk bckp psal x10der . mgkin ramai yang dah taw ape tu X10DER . n mgkin ad yg ta thu lagi . ok , bg yg ta tahu , fara describe sikit k ? bg perempuan yang bertudung , kadang2 bile kite shopping kite ada berkenan dengan baju tu kan ? tp , kdg2 bju yg kite nk tu berlengan pendek or singkat . so kite pn batal kan lah hasrat kite nk beli baju tu . tp X10DER neyh bule membantu kite . dy bule melabuh kan baju uh (bukan lah dy smbung kt baju tu or apa) ok , nk terang pnjg lebar pn fara ta reti sgt . kite tgk gmbr bwah neyh ye .


yg dekat lengan tu , lbih kurang macam hand socks . cume dy lbih longgar .
ta ketat sgt .
dy ad plbagai jnis size . 
so sesuai utk sume size .

HASILNYA :


lbih sopan dan manis :)

bawah ni fara senaraikan ejen2 yg jual X10DER neyh . bg sape yg berkenan bule la try tgk2 kt link bwah neyh (maaf disabled right-click . juz click kt link tu , nnti kuar kt new tab) :

Dahlya Fashion
Seikhlas Cintamu, Semurni Kasihku
DL x10der muslimah
Plaza Muslimah
mama yaya zone

ok lah , smpai cni dlu yep . As Salam :))

psst : ouh , ye . fara bkn ejen jual X10DER neyh taw . skadar nk berkongsi sesama kite :))

4 comments:

.cik yaya. said...

bagus2..baru tau

hakeem kira said...

ooo camtu . baru tau

zahidah dihaz said...

kat kuching ni tak jumpa lagi....



New Entry: Hari yang membosankan

faraheartbeat said...

cik yaya : sharing is caring :))

hakeem : haha. tq dtg my blog :))

zahidah : ble on9 je dear :))

Copyright © [faraheartbeat.blogspot.com] [2011]. All rights reserved. Powered by Blogger.